DDSKS bruger cookies

Vi bruger cookies til at integrere med vores videoudbyder og til at lave anonymiseret statistik over trafikken på vores hjemmeside.
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Loven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for at sikre leveringen af den tjeneste, du udtrykkeligt har anmodet om at bruge. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke.

Dette websted bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies sættes af tredjeparts tjenester, der vises på vores sider. Du kan til enhver tid ændre eller tilbagetrække dit samtykke fra Cookiedeklarationen.

Læs mereLuk

Statistik cookies hjælper webstedsejere med at forstå, hvordan de besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere oplysninger anonymt.
Sociale medier cookies tillader os at integrere med velkendte sociale mediers platforme. Formålet er en mikstur af marketing, statistik og interaktioner med 3. parts platformen.
Nødvendig for at afspille Vimeo videoer
Nødvendig for at afspille YouTube videoer
Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde hjemmesiden ser ud eller opfører sig på. F.eks. dit foretrukne sprog, eller den region, du befinder dig i.
Bruges til grafiske elementers tilstand

PÅ REJSE MOD NYE ARBEJDSRUM OG FREMTIDENS FORTÆLLINGER

Kontekst

Imagining the future; på rejse mod nye arbejdsrum og fremtidens fortællinger er et fælles KUV-projekt, der involverer undervisere og studerende på kandidatuddannelsen i scenekunst på DDSKS. Projektets sigte er at undersøge, strække og udfordre scenekunstens rolle i et historisk momentum, hvor fremtidens muligheder og begrænsninger defineres.

Det kunstneriske spørgsmål er:

Hvordan kan opfindelsen af nye arbejdsrum give os mulighed for at genopfinde vores kunst, kreative relationer og fremtiden? Projektet er direkte knyttet til kandidatuddannelsen i scenekunst på Den Danske Scenekunstskole.

Formålet med projektet er:

  • at bidrage til det eksisterende kunstneriske forskningsfelt om nye former for samarbejde og
  • opfinde nye arbejdsrum
  • at udføre kunstnerisk forskningssamarbejde mellem undervisere, studerende og forskere
  • at sikre, at undervisningen på kandidatuddannelsen i scenekunst er forankret i en solid base af kunstnerisk forskning ved at inkludere projektet i curriculum
  • at bygge videre på metoder fra allerede eksisterende KUV-projekter på DDSKS

projektholder

Inger Eilersen

Back to top