DDSKS bruger cookies

Vi bruger cookies til at integrere med vores videoudbyder og til at lave anonymiseret statistik over trafikken på vores hjemmeside.
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Loven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for at sikre leveringen af den tjeneste, du udtrykkeligt har anmodet om at bruge. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke.

Dette websted bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies sættes af tredjeparts tjenester, der vises på vores sider. Du kan til enhver tid ændre eller tilbagetrække dit samtykke fra Cookiedeklarationen.

Læs mereLuk

Statistik cookies hjælper webstedsejere med at forstå, hvordan de besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere oplysninger anonymt.
Sociale medier cookies tillader os at integrere med velkendte sociale mediers platforme. Formålet er en mikstur af marketing, statistik og interaktioner med 3. parts platformen.
Nødvendig for at afspille Vimeo videoer
Nødvendig for at afspille YouTube videoer
Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde hjemmesiden ser ud eller opfører sig på. F.eks. dit foretrukne sprog, eller den region, du befinder dig i.
Bruges til grafiske elementers tilstand
Sal 3, DDSKS - Copenhagen
Philip De Langes Allé 3
1437 Copenhagen
29. - 30. April 2022

What if movement could be reversed at any time? Can a sense of linear progression, of a forward and backward be dissolved? If reversing is always possible, then where you go might also be the retracing of a pathway already taken in reverse.

In his master project, Max Wallmeier works with three dancers in three short processes, based on his interest in reversibility as a movement principle. The premise of each process is that a duet is developed from the meeting between an extract of the foregoing process and the interests of the invited dancer. In the first iteration, Marlene Bonnesen joined Max to develop scores and movement phrases and explore what spatiality they lend themselves to. These scores are the starting point for the second iteration with Lara Ostan Vejrup, in which they are, among other things, exploring how Lara’s practice of Body Mind Centering can support the work. 

 

 

Choreography
Max Wallmeier
Back to top