indsatsområder

INDSATSOMRÅDER

På Den Danske Scenekunstskole tror vi, at spændet mellem den selvstændige kunstner og den kollektive skabelsesproces åbner for nye undersøgelser og muligheder. Det individuelle projekt skaber afgrænset fagspecifik udvikling, hvor den kollektive proces sætter fagligheder i spil med hinanden for at udvikle tværgående felter og arbejdsmetoder.

På Den Danske Scenekunstskole inddeler vi derfor KUV i fire indsatsomåder, der hver især støtter den individuelle og kollektive vidensdannelse og -deling: KUV-projekt, KUV-laboratorium, KUV-modning og Kunstnerisk Udviklingsforum (KUF).

KUV-PROJEKT
KUV-LABORATORIUM
KUV-MODNING
KUNSTNERISK UDVIKLINGSFORUM
Covid-19 information
Luk
Læs mere

DDSKS bruger cookies

Vi bruger cookies til at integrere med vores videoudbyder og til at lave anonymiseret statistik over trafikken på vores hjemmeside.
Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Loven fastslår, at vi kan gemme cookies på din enhed, hvis de er strengt nødvendige for at sikre leveringen af den tjeneste, du udtrykkeligt har anmodet om at bruge. For alle andre typer cookies skal vi indhente dit samtykke.

Dette websted bruger forskellige typer af cookies. Nogle cookies sættes af tredjeparts tjenester, der vises på vores sider. Du kan til enhver tid ændre eller tilbagetrække dit samtykke fra Cookiedeklarationen.

Læs mereLuk

Statistik cookies hjælper webstedsejere med at forstå, hvordan de besøgende interagerer med hjemmesider ved at indsamle og rapportere oplysninger anonymt.
Sociale medier cookies tillader os at integrere med velkendte sociale mediers platforme. Formålet er en mikstur af marketing, statistik og interaktioner med 3. parts platformen.
Nødvendig for at afspille Vimeo videoer
Nødvendig for at afspille YouTube videoer
Præference cookies gør det muligt for en hjemmeside at huske oplysninger, der ændrer den måde hjemmesiden ser ud eller opfører sig på. F.eks. dit foretrukne sprog, eller den region, du befinder dig i.
Bruges til grafiske elementers tilstand